Dålig uppdatering =)

But that's just me!

I fredags var det då klassfest! Vad kul jag hade:) På dagen i skolan så såg vi filmen "allt eller inget", och där blev vi inspirerade att dansa till hot stuff! Så de blev snygg dans på kvällen kan man säga! ;) Sen utgång på munken, och jag tappade bort alla som vanligt. Kom dock hem i tid. Fast jag var helt slut dagen efter ändå, fick nämligen feber...jäla skit! Så blev en lugn och kort kväll för mig igår dåra.. Mår lite bättre idag, bara så ni vet :)

Imorgon åker jag ut till mamma och pappa, och bor där i ett par dagar eller så. Alltid lika skönt att va hemma vid dom. God mat, mysa med katterna, kloka råd en massa kärlek!! :)

Vi planerade nyår igår också. Vi blir några stycken som ska laga god mat och dricka, sen vidare ut på äventyr:)








Keep your head up high

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0