Det hände nåt på vägen

Fick för mig att skaffa blogg igen. Men kommer förmodligen radera den lika fort igen! ;)

Igår var en helsjuk kväll. Jag, Robin och Emmy bestämde oss för att dra till Martebo igen, för det var ju ganska kul sist tänkte vi. Men där hände inte ett skit, förutom att Emmy skrämde några tjejer genom att banka på deras bil, och vad hände då? Ja inget speciellt, dom åkte mest bara där ifrån. Kände mest att det var tur att det inte var en fullsatt bil med arga karatekillar, då hade vi nog fått springa:)

Vi tyckte det blev för tråkigt så vi började smida planer, och här snackar vi helt sjuka planer. Ett tag trodde vi att vi kunde tjäna pengar på det! Men det slutade med att Robin köpte en banan till Emmy som hon sen satte mellan skinkorna, och tryckte upp mot Karins och sen Saras fönster! Fyfan vad ont jag fick i magen av allt skrattande alltså, helt sjukt!! Jag och Robin sprang som två rädda möss och gömde oss, ni vet som när man busringde på dörrar när man var liten? Haha herregud alltså..

Ja de där med att tjäna pengar på våra planer.. Ni skulle ju kunna anlita oss till att skrämma folk eller hur?? ;) Nej men vi har faktiskt bestämt att vi ska planera liite bättre nästa gång! Då jävlar! :P Om jag känner oss rätt kommer de sluta med att fantasin springer iväg och det kommer att gå alldeles för långt!

Well...

Ikväll kan det kanske bli lite fest, eller jag vet egentligen inte. Men Sara vill ju, så jag får ju ställa upp?! ;) Eftersom hon har visat vilken riktig kompis hon är genom att krypa tillsammans med mig på golvet bara för att jag inte kunde gå, då får jag väl ställa upp nu med! Riktig polare de där! :)

Ska snart dra till Ica Maxi en sväng, för jag upptäckte precis att i kylen finns det bara salladsblad och ketchup, typ.



We cannot learn without pain

Kommentarer
Postat av: Sara!!

Haha!! Just precis :)

2011-12-09 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0