Fortfarande trött

Har haft en riktigt mysig julafton med familjen (synd att syster med familj inte var här bara) <3
Resten av dagarna orkar jag inte ens skriva om.. länge sen man festade så här hårt! :P Kan säga att på julafton var de efterfest fram till ca halv sex på morgonen..o resten av helgen fortsatte ungefär i samma stuk! Hoppas alla haft en lika rolig helg :D
Nu blir de vila fram till nyår, och efter de blir de fan luuugnt ett tag haha :)
Nu blir det kotletter vid mamma och pappa :) mums!!!!
Sean Paul - She dosen't mind

Kommentarer
Postat av: Sandra aka Vinyl

Väldigt intressant blogg!! Hur orkar du med att uppdatera så många gånger om dagen??

Jag behöver lite tips brukar uppdatera min ofta men nu var det fakrikst några dagar sen, 270 ungefär!

2012-01-26 @ 15:42:07
Postat av: sandraakavinyl

Väldigt intressant blogg!! Hur orkar du med att uppdatera så många gånger om dagen??

Jag behöver lite tips brukar uppdatera min ofta men nu var det fakrikst några dagar sen, 270 ungefär!

2012-01-26 @ 15:43:05
Postat av: Anonym

Haha kass du är :) Får slänga in ett inlägg i veckan :D

2012-01-29 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0