Happy christmas fan! ;D

Är hemma vid mor & far, som jag brukar vara dagen innan julafton. Vi (läs mamma) har förberett julskinkan och revbenspjäll, och gissa om jag var först dit o smaka?? Mummmsss :) Jag bokstavligen sprang ut när de ringde att grejerna i ugnen var klar.
Imorgon kommer brorsan med familj hit, så då blir de julemat, julklappsöppning, kalle anka och gröt. Ja sånt där man gör på julen! Mysigt värre!
Tror jag åker inåt staden på kvällen igen.. kanske umgås med Sara en sväng!:)
På juldagen blir det FEST! Jag har inga som helst planer på att bete mig, utan jag tänker enbart ha så jäkla kul!
Vi får väl se hur vi mår på annandagen :)...... vi får väl se..
Nåja! Nu har jag suttit vid den här skärmen alldeles för länge! Fast vad är för länge? 1 timme? 5 timmar? 22 timmar?
Hejda hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0