Snart så...

Nu är det inte många dagar kvar till jullov, och förmodligen det sista jullovet i mitt liv. Ja om jag inte pluggar vidare till sjuksyrra då! De får vi se:) Kommer alltså att vara ledig i 24 dagar, och vad fan ska jag göra då egentligen? När alla andra jobbar o har sig! Jaja, kommer nog på någon ny hobby.

Har precis skrivit klart ett arbete om filmen "sebbe". Handlar om mobbing och dåliga familjeförhållanden. När man ser sånt så blir man påmind om hur vanligt det faktiskt är!:/

På fredag blir det julmat med klassen, sen på kvällen blir de lite party för att fira lovet!:)

Återkommer när jag har något roligt att komma med! Nästa gång jag varit på äventyr kanske!



Den lille killen fick följa med pappan till badhuset och bada
bastu. Bredvid dem på bänken satt en man som pojken studerade noga.
- Vilka stora fötter farbror har, sa pojken.
- Ja, lille vän. Det beror på att jag vandrat mycket i mina dar.
- Farbror har väldigt stora händer också.
- Det är inte så konstigt. Jag har arbetat och slitit hårt ända
sedan ungdomen. Då får man stora händer. Pojken satt tyst en stund.
Sedan utbrast han:
- Men kissat kan farbror inte ha gjort mycket!

Haha



"The bad stuff is always easier to believe. Ever notice that?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0