Spöken och gastar

Såg precis på "det okända", eftersom det var inspelat på Gotland. Fattade dock aldrig vart på Gotland, men skymtade ringmuren i något klipp iaf, haha. Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska tro om sånt där.. ibland kan jag bara tycka de är löjligt, men åter igen så kan jag börja fundera på om det kanske existerar något annat...

Min puls började iaf öka lite grann för några nätter sen, för jag hade stängt min dörr till köket eftersom de är en jobbig ventil där ute som låter. Men sen när jag vaknar någon timme senare (av någon anledning?) så står dörren helt öppen. Lite skumt var det allt. Okej om jag bara haft dörren på glänt liksom.. När jag tänker efter så har jag egentligen sett och hört ganska mycket konstigt, men nästan varje gång har jag kommit på en naturlig förklaring som borde orsakat det. Men vem vet? :)




Nu hoppas jag på snöstorm och 10 meter snö. Då är de dags för våra supersnygga mössor Sara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0