Lika aktiv som vanligt ;)

Jag o Sara tänkte egentligen ta de lugnt i helgen (eller?) men riktigt så blev de inte.. De blev fest i eskelhem (tror jag de var) sen krog, och efterfest med vegetarisk ravioli :P resultatet av det blev att man sov ganska gott kvällen efter...åja!

Idag har jag o Sara varit vid Emmy och gosat med hennes underbara lilla vovve Agnes. Ätit lite och sett ett par filmer.
Sötare får man ju leta efter :)

 


Imorgon är de praktik igen vid halv tre..åh vad jag längtar! ca 3 veckor kvar av det.. sen är de inte långt kvar av den här utbildningen, känns som att dom sista månaderna kommer gå ganska så fort!

Köpte dr pepper förut. Äckligare dryck har jag nog aldrig smakat.. ja det skulle vara Fernet kanske.

Imorgon när jag vaknar hoppas jag att de är plusgrader ute... mest för att jag vill att isproppen i min bil ska försvinna. fyy fan för bilar. eller fyfaan för mig, som hällde i för lite glykol ;)





Tack o hej!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0